Evrak-ı Şahane Efemera Müzayedesi 06 Haziran 2022 saat: 22:00'a kadar internet sitemizden pey verebilirsiniz. 22:02 itibariyle canlı mezat başlayacaktır.
Her lot için bekleme süresi : 10 Saniyedir.
Adil bekleme süresi : 10 Saniyedir.
Komisyon Oranı: %20 "ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 1 HAFTADIR."
12 Eylül Dönemi Siyasi Afiş
Deniz Gezmiş detaylı, Türk Gençliği Huzur Komitesi imzalı, büyük boy
41*29
Kerbeyal Olayını Sahne Sahne Anlatan 9 Sahnelik Minyatür Serisi
Osmanlıca, Farsça ve Türkçe açıklamaları ile basılmıştır
41*31
Hafız Sadettin Bey, Müntehabat, Dizlerine Kapansam Kana Kana Ağlasam
4 sayfa
Bestekar Kanuni Artaki Efendi, Müntehabat, Bu Gece Çamlarda Kalsak Ne Olur
4 sayfa
Şanlı İskender, Müntehabat, Sevdası Henüz (Üdi Yorgi Bey), Harmandalı,Zeybek
Arkasında Osmanlıca notlar alınmıştır, 4 sayfa
Hamparsum Notaları İle Yazılmış 31 Adet Beste ve İndeksi
Hamparsum Yazısı III. Selim döneminde (1789-1807) Hamparsum Limonciyan (1768-1839) tarafından geliştirilmiş olan bu yazı, gerek teknik özellikleri (içerdiği imler, yazım yönü vb) gerekse “yaygınlaşabilmiş ilk yazı” olması bakımından Türk müziğinde daha önce kullanılmış yazıların hepsinden ayrılır.
Osmanlı Dönemi, Ali Efendi'nin Suzidil Peşrevi
Dört rakamlı telefon numarası detaylı
29*21
Tatar'ın Hüzzan Peşrevi
Nota, keman ve kanun muallimi Hayk Usta
33*24
Osmanlı Dönemi, Rast ve Şevk Efza Makamında İki Adet Arapça Şarkı
33*24
Hamparsum Notaları ile Yazılmış 33 Sayfa Beste ve 2 Sayfalık İndeksi
Hamparsum Yazısı III. Selim döneminde (1789-1807) Hamparsum Limonciyan (1768-1839) tarafından geliştirilmiş olan bu yazı, gerek teknik özellikleri (içerdiği imler, yazım yönü vb) gerekse “yaygınlaşabilmiş ilk yazı” olması bakımından Türk müziğinde daha önce kullanılmış yazıların hepsinden ayrılır.
Foto Keban Damgalı İki Kız Çocuğu Fotoğrafı
Paspartosunda, haliyle
32*22
Eski Dönem Suluboya, Limana Çekmiş Gemiler
Arkasında İstanbul silueti
25*35
Çift Taraflı Bir Tarafınfa Yağlıboya, Gönderin Yarısına Çekilmiş Türk Bayrağı Detaylı, Limanda Gemiler, Arka Tarafı ise Suluboya Natürmont İmza: Hasan 2003
25*35
Kuru Yaprak Ressamı Ayla Akarca'nın Terekesinden Kendi Makalesinin Yer Aldığı Dergi
Çeşitli sanat sergisi davetiyeleri, cocuk kitapları için yapmış olduğu çizimlerin matbaada basılmak üzere hazırlanmış versiyonları, yaklaşık 100 parça eser
Bir Kitap İçin Hazırlanmış El Çizimi Cennet Cehennem Tasfiri
Karışık teknik
25*17
Çiçek Ressamı Ayla Akarca'nın Terekesinden Çıkan 2 Adet Orijinal Sergi Fotoğrafı (FYNS Presse Foto Damgalı)
37 Sayfalı Osmanlı Dönemi Sahibinin Fotoğrafı ve Resmi İç Kapağında Bulunan, Dış Kapağında Altın Yaldızlı Rölyefin Yer Aldığı Büyük Boy Fotoğraf Albümü
40*26
Osmanlı Dönemi 2 Adet Kenarlarından Haliyle Kartpostal: İstanbul Çemberlitaş ve Bursa Şehzade Beyazıt Türbesi
Osmanlı Dönemi 475 Nolu Müntehabat, Güftesi ve Bestesi Leyla Hanım'a Ait Olan Haberin Yok Mu Senin Adlı Hicaz Şarkı
4 sayfa
56 Nolu Müntehabat, Hicaz Taksimi ve Türk Ordusu Verildi, Mustafa Kemal Paşa Nakaratlı
4 sayfa
459 Nolu Müntehabat, Firkatin Aldı, Osmanlıca Yazıların Altına Ermeni Harfleri İle Yazılar Yazılmıştır
4 sayfa
421 Nolu Nevhat, Udi Onlik Zaduryan, Zevk-i Sevda Duymadın, Hicaz Şarkı Leyle Hanım
4 sayfa
70 Nolu Müntehabat, Gam Neşterini Vurmadasın Sineme Her An
Ortası haliyle, 4 Sayfa
797 Nolu Müntehabat, Bestekar Lem'i Efendi'nin Ey Şuh-ı Sertap
4 sayfa
Hamparsum Notaları, El Yazma, 76 Sayfalık Risale ve İçindekiler Bölümü
Hamparsum Yazısı III. Selim döneminde (1789-1807) Hamparsum Limonciyan (1768-1839) tarafından geliştirilmiş olan bu yazı, gerek teknik özellikleri (içerdiği imler, yazım yönü vb) gerekse “yaygınlaşabilmiş ilk yazı” olması bakımından Türk müziğinde daha önce kullanılmış yazıların hepsinden ayrılır.
İki Adet Kilise Mugannileri İçin Ermenice Kitap, 1923 Basımı 56 Sayfalık Ermenice Kitap, İlk 8 Sayfası Eksik, 86 Sayfalık Ermenice Kitap
60 Sayfadan Oluşan, 48 Sayfası Yazılı, İmzalı Hamparsum Notaları İle Yazılmış Ermenice yazma
Hamparsum Yazısı III. Selim döneminde (1789-1807) Hamparsum Limonciyan (1768-1839) tarafından geliştirilmiş olan bu yazı, gerek teknik özellikleri (içerdiği imler, yazım yönü vb) gerekse “yaygınlaşabilmiş ilk yazı” olması bakımından Türk müziğinde daha önce kullanılmış yazıların hepsinden ayrılır.
146 Sayfadan Oluşan Hamparsum Notaları İle Yazılmış Ermenice Yazma
Hamparsum Yazısı III. Selim döneminde (1789-1807) Hamparsum Limonciyan (1768-1839) tarafından geliştirilmiş olan bu yazı, gerek teknik özellikleri (içerdiği imler, yazım yönü vb) gerekse “yaygınlaşabilmiş ilk yazı” olması bakımından Türk müziğinde daha önce kullanılmış yazıların hepsinden ayrılır.
814 Nolu Müntehabat, İmtida-ı Aşkıma, Kanuni Artaki Efendi, Üzerinde Ermenice Yazılar Bulunmaktadır
4 sayfa