Evrak-ı Şahane Efemera Müzayedemize 06 Eylül 2022 saat: 21:30'a kadar internet sitemizden pey verebilirsiniz. 21:32 itibariyle canlı mezat başlayacaktır.
Her lot için bekleme süresi : 10 Saniyedir.
Adil bekleme süresi : 10 Saniyedir.
Komisyon Oranı: %20 "ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 1 HAFTADIR."
Türk Umumi Tiyatro Anonim Şirketi Hisse Senedi, 1920 - 1923 Tarihli
1943 Tarihinde Hisse Ödemesi Damgası Bulunmaktadır
27*30
Türk Maarif Cemiyeti Defter Kabı, Alaattin Matbaası 1933
Arka Kapağında Alfabe Bulunmaktadır
Cevahircizade Seyyid Ahmet Efendi Kartviziti, Gerede Bidayet Mahkemesi Azası
1937 Türk Tarih Kurultayı Maarif Vekili Saffet Arıkan Konuşma Yapıyor, Arkasında Atatürk'ün Manevi Kızı Afet İnan Oturmakta
Hayratı Şerife Hizmet Camiyeti Tarafından Bastırılmış 1338 Tarihli Cemaat Olmanın Önemini Anlatan 2 Sayfalık Cemiyet Antetli ve Islak Mühürlü Varaka
Salih Taviloğlu Halefi Fikri Taviloğlu Kumaş ve Kundura Mağazası Baskılı Paket Kağıdı
67*50
Rıdvan Eski Kaymakamı Esat Efendi'ye Yazılmış Soğuk Mühürlü 1291 Tarihli Varaka
2. Baskı Reprodüksiyon Nazım Hikmet ve İstanbul, Sanatçı: Suat Gönülay
30*41
2. Baskı Reprodüksiyon Nazım Hikmet ve Kuşlar, Sanatçı: Binjon Assadipour
30*41
2. Baskı Reprodüksiyon Nazım Hikmet: Unutulan Adam - 1934, Sanatçı: Zahim Güvenlı
30*41
2. Baskı Reprodüksiyon Nazım Hikmet, Birbirlerinin Gözü İle: IV - Peyami Safa'ya Göre Nazım Hikmet
Gündüz, 15.10.1936, Sayfa: 7 ve 224
30*41
2. Baskı Reprodüksiyon Nazım Hikmet, Sanatçı: Arif Dino
Kitap-lık, Mart - Nisan 2002, Sayfa:52
30*41
2. Baskı Reprodüksiyon Nazım Hikmet, Sanatçı:Fikret Mualla,
M.Fuat, A'dan Z'Ye Nazım Hikmet, Sayfa: 153
30*41
2. Baskı Reprodüksiyon Nazım Hikmet, Sanatçı: Zahir Güvenli
S. Balcıoğlu - F. Öngören, 50 Yılın Türk Mizah ve Karikatürü, T.İş Bankası Kültür Yayınları, 1. Baskı, İstanbul 1973, Sayfa: 204, Bu Portre Kitabın Daha Sonrakı Baskılarında Yer Almamıştır.
30*41
Trenli Balık, Yazma, En - 16,5 cm / Boy - 11 cm
Bütün Paspartular ; Kalıpla kumaşa yazma el baskı tekniği ile basılmış ve el ile boyanmıştır. Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Bütün eserler, Eyüboğlu ailesine ait Kalamış Yazmaları Atölyesinde el emeği ile üretilmiştir.
Sipariş verdiğinizde fotoğrafta görünen eser elinize gelir ve o eser satıştan kalkar.
Eser renk tonları görseli ile gerçeği arasında bakılan ekran tipine göre küçük farklılıklar gösterebilir.
Palamut, Yazma, En - 11 cm / Boy - 22 cm
Bütün Paspartular ; Kalıpla kumaşa yazma el baskı tekniği ile basılmış ve el ile boyanmıştır. Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Bütün eserler, Eyüboğlu ailesine ait Kalamış Yazmaları Atölyesinde el emeği ile üretilmiştir.
Sipariş verdiğinizde fotoğrafta görünen eser elinize gelir ve o eser satıştan kalkar.
Eser renk tonları görseli ile gerçeği arasında bakılan ekran tipine göre küçük farklılıklar gösterebilir.
Levrek, Yazma, En - 12 cm / Boy - 21 cm
Bütün Paspartular ; Kalıpla kumaşa yazma el baskı tekniği ile basılmış ve el ile boyanmıştır. Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Bütün eserler, Eyüboğlu ailesine ait Kalamış Yazmaları Atölyesinde el emeği ile üretilmiştir.
Sipariş verdiğinizde fotoğrafta görünen eser elinize gelir ve o eser satıştan kalkar.
Eser renk tonları görseli ile gerçeği arasında bakılan ekran tipine göre küçük farklılıklar gösterebilir.
Dil Balığı, Yazma En - 18 cm / Boy - 21 cm
Bütün Paspartular ; Kalıpla kumaşa yazma el baskı tekniği ile basılmış ve el ile boyanmıştır. Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Bütün eserler, Eyüboğlu ailesine ait Kalamış Yazmaları Atölyesinde el emeği ile üretilmiştir.
Sipariş verdiğinizde fotoğrafta görünen eser elinize gelir ve o eser satıştan kalkar.
Eser renk tonları görseli ile gerçeği arasında bakılan ekran tipine göre küçük farklılıklar gösterebilir.
Köylü Kızı En - 14 cm / Boy - 25 cm
Bütün Paspartular ; Kalıpla kumaşa yazma el baskı tekniği ile basılmış ve el ile boyanmıştır. Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Kullanılan Motifler Bedri Rahmi Eyüboğlu Motifleridir.
Her bir eser kullanılan renkler bakımından eşsizdir.
Bütün eserler, Eyüboğlu ailesine ait Kalamış Yazmaları Atölyesinde el emeği ile üretilmiştir.
Sipariş verdiğinizde fotoğrafta görünen eser elinize gelir ve o eser satıştan kalkar.
Eser renk tonları görseli ile gerçeği arasında bakılan ekran tipine göre küçük farklılıklar gösterebilir.
Özgün Baskı, Abidin Dino, 1968, Abdullah Nefes Koleksiyonundan
22,5*16,5
Resneli Osman Bey'in Yanında Çalışan Ahmet İbrahim Oğlundan 1934 Yılında Aldığı İbraname
Resneli Osman Bey'in Yanında Çalışan İki Telli Köyünden Arabacı Mehmet Oğlu Ahmet Efendi'den 1934 Yılında Aldığı Osmanlıca İbraname
Resneli Osman Bey'in Terekesinden Çıkan Ayayorgi ve Şamlar Köyü Ahalisinin Verecekleri ve Alacaklarına Dair Büyük Boy Tablo
Bakırköy Kaymakam Vekili Hakkı Bey İmzalı 1927 Tarihli İki Sayfalık Yazı
Teneke Ambulans, Arka Kapısı Açılıp Kapanıyor
İki Tekerleği ve Arka Pencereleri Haliyle
8,5*12
Osman Resneli'nin 1939 Tarihli Kardeşim Ahmet Bey Hitaplı Resneli Çiftliği Konulu Mektubu
Arkasında Ahmet Bey'in cevabı bulunmaktadır
Resneli Osman Bey'in Terekesinden Çıkan İkitelli Köyünden Nuri Akyüz İmzalı Leyla Hanıma Hitaben Yazılmış Mektup
Hattat Hamit Bey'in İstifini Yaptığı Yeni Türk Ceza Kanunu, 1926, Kitabının İç Kapağı
Resneli Osman Fehmi Bey'in Türkiye Ziraat Bankası İstanbul Şubesi Müdürlüğüne Yazdığı 1947 Tarihli İki Sayfa Mektup